Galeria moich prac >>> na blogu RETRO DROBIAZGI,

Informacje o stacjonarnych SZKOLENIACH I WARSZTATACH (tematy i najbliższe terminy) >>> TUTAJ

poniedziałek, 6 września 2010

Co lubię :)

 
Lara, której twórczość nieustannie mnie zaskakuje ( zobaczcie np. TO niesamowite dzieło ) i Belissima zaprosiły mnie do zabawy w "Co lubię ..." :)

No dobrze, dużo tego ... ale tak szybko myśląc:
- lubię swój obecny tryb życia (chyba szczęściara ze mnie)
- lubię scrapowanie i decu (bardzo, bardzo)
- w związku z powyższym lubię internet - pomaga, inspiruje, kontaktuje
- lubię książki, ale ostatnio jakoś tak robótki wygrywają i czasu brak
- jako podróżnik z zamiłowania - ostatnio coraz częściej lubię ... siedzieć w domu (chyba też przez te robótki)
- lubię mieć w domu psa, który ogarnia całe nasze stado
- lubię mieć kota - który wprowadza w tym stadzie ferment i tworzy atmosferę
- lubię Bacha - ale rodzina nie lubi, więc kupili mi słuchawki
- lubię gotować i eksperymentować - o, z tego rodzina skwapliwie korzysta ...

no, chyba dosyć :) i nie każcie mi tej zabawy przekazywać 10 osobom - bo tego NIE lubię :)

Brak komentarzy: